BMW 525i w kolorze „364 Topasblau Metallic” z czarną skórzaną tapicerką. Samochód sprowadzony z Lucerny, Szwajcaria od pierwszego właściciela. Wersja na rynek niemiecki, zakupiony jako nowy u dealera BMW „Hess Gmbh” w Büdingen. Tam był użytkowany do 2010 roku a następnie po przeprowadzce właściciela został zarejestrowany w Szwajcarii. Auto było w rękach miłośnika marki i członka klubu BMW, co przełożyło się na jego mocno ponadprzeciętny stan. Garażowany i serwisowany zgodnie z wytycznymi producenta. Posiada jedynie drobne ślady użytkowania.
M54B25 z automatyczną skrzynią biegów Steptronic. Szczególne wyposażenie: automatyczna klimatyzacja, skórzana tapicerka, szklany szyberdach, el. fotele z pamięcią ustawień dla kierowcy, podgrzewanie foteli, nawigacja 16/9, Xenon, M-Paket, Parktronic, Sportsitze, Shadowline, DSC, czujnik deszczu, nivo, fabryczna instalacja do telefonu, zawieszenie obniżone M-Sport, relingi dachowe, czarna podsufitka, wykończenia wnętrza aluminium, lusterka fotochrom, kierownica M-Sport z multifunkcją, felgi Styling 66, Isofix, el. tylna klapa. Fabrycznie przyciemnione tylne szyby wraz z książeczką homologacyjną Tüv
Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie, bez jakichkolwiek śladów korozji, wgnieceń czy widocznych uszkodzeń. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie posiada w większości wciąż fabryczny lakier. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie bardzo dobrym. Maska posiada małe odpryski od kamieni.
Wnętrze jest kompletne, bez śladów zużycia. Skórzana tapicerka zachowana w fenomenalnym stanie, wciąż matowa, bez żadnych przetarć i uszkodzeń. Brak pękniętych, wytartych czy poniszczonych plastików. Komplet fabrycznych dywaników welurowych w idealnym stanie.
Felgi bez żadnych uszkodzeń, nigdy nie poddawane renowacji, wyglądają wzorowo. Koło zapasowe i narzędzia w bagażniku kompletne.
Posiada zachowaną dokumentację serwisową: książkę z wpisami dealerów BMW, książkę badań spalin „Abgas”, archiwalny wydruk z badania technicznego MFK.
Wykonane prace:
- nowy sterownik ABS
- naprawa pompy wspomagania hamulca
- wymiana klocków hamulcowych z tyłu
- wymiana kompletu siłowników elektrycznej tylnej klapy
- naprawa zamka tylnej klapy
- wymiana pompki płynu do spryskiwaczy wraz z przewodem
Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.
Cena zawiera kompletne opłaty, które zostały już wykonane. Samochód odbierasz w tej cenie zatankowany do pełna, z tłumaczeniami dokumentów, pierwszym przeglądem technicznym, ubezpieczeniem OC na 30 dni, gotowy do rejestracji w RP.