Opel Omega w topowej wersji MV6 z trzylitrową jednostką o mocy 211 koni. Wersja po liftingu wyposażona w klimatyzację automatyczną, fabryczną nawigację i system audio Philips-Bose, skórzaną tapicerkę, tempomat, el. fotele z pamięcią ustawień i podgrzewaniem, zmieniarkę CD, el. szyby, automatyczną skrzynię biegów, komplet poduszek powietrznych…
Samochód z minimalnym przebiegiem zachowany w stanie zbliżonym do rocznego pojazdu.
Zgodnie z uzyskanymi informacjami od rodziny właściciela posiada kompletną listę dodatkowego wyposażenia dla tego modelu. Dodatkowo wraz z pojazdem zostały zamówione dwa komplety kół: aluminiowe widoczne na zdjęciach oraz stalowe z kołpakami, które przekazujemy wraz z autem.
Samochód zakupiony i serwisowany przez 18 lat w u tego samego dealera Opla, firmie „Merz+Amez-Droz AG” w Biel, Szwajcaria.
Zgodnie z zapisami w książce serwisowej wykonano:
– 15 pełnych przeglądów serwisowych w latach 1999-2014
– trzy wymiany kompletnego rozrządu w 2002, 2006 i 2011
– trzy wymiany akumulatorów w 2002, 2006 i 2010 + u nas czwarty nowy akumulator zakupiony kilka dni temu.
– 6 wymian płynu hamulcowego w 2000, 2002, 2004, 2006, 2008, 2010
– 10 przeglądów spalin „Abgas” w latach 1998-2015
– dwie kontrole stanu nadwozia w 2003 i 2011
Ostatnie badanie techniczne MFK Omega uzyskała dnia 29.07.2015 roku przy przebiegu 20,639 km. Jest jeszcze ważne do 29.07.2017 roku.
Samochód odebrany od właściciela ze stanem licznika 23,876 km. Nie mogliśmy odmówić sobie przyjemności pokonania trasy „nową Omegą” z Bern do Wrocławia 😀
Przebieg pojazdu jest przez nas gwarantowany i wynosi 25,497 kilometrów.
Samochodem przez większość czasu poruszał się bardzo wiekowy kierowca. Gdy już nie mógł sam prowadzić pojazdu woziła go osoba z jego rodziny.
Wnętrze nie posiada śladów użytkowania. Komora silnika wygląda porównywalnie z fabrycznie nowym pojazdem. Spód auta posiada fabryczną żółtą konserwację. Komplet kluczyków, klucz zabezpieczający do felg, wszystkie instrukcje, kody do radia, wydruki z przeglądów MFK.
Biorąc pod uwagę unikatowość stanu pojazdu, jego pochodzenie, znakomitą historię serwisową oraz fakt, że jest to topowy model z kompletnym wyposażeniem cena jest ostateczna i nie podlega negocjacji.
Wady wizualne: obcierka prawego tylnego rantu nadkola, obcierka górnej listwy plastikowej tylnego zderzaka (kupujący dostanie od nas nowy oryginalny element).
Cena wynosi 29’500 PLN po opłatach, które zostały już wykonane. Kupujący otrzyma komplet dokumentów do rejestracji wraz z pierwszym przeglądem technicznym.
Samochód w cenie odbierasz zatankowany do pełna z wykupionym ubezpieczeniem OC na 30 dni. Istnieje również możliwość dowiezienia pod adres nowego właściciela.