Wenn Sie sprechen Englisch oder Deutsch Anruf Michael (+48) 791-515-905
und Alexander (+48) 698-848-416

Für italienische rufen Carlo (+48) 732-893-015
info@mercedesklassik.de
Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Przywożąc do kraju fabrycznie nowe japończyki z lat 80-tych nie mogliśmy się nie spodziewać zainteresowania ze strony prawdopodobnie najbardziej znanego bloga o motoryzacji czyli Złomnika. Wir laden Sie den ganzen Artikel auf Złomnik.pl zu lesen: ...
Unser Renault Clio V6 im Test Autowizja.pl

Unser Renault Clio V6 im Test Autowizja.pl

Link zum Artikel: http://autowizja.pl/2016/12/renault-clio-v6-vs-renault-clio-r-s-trophy-220-edc/ Held des Tages ist heute Renault. Clio. nicht ein, und zwei… und nicht nur irgendein! Die erste zdążyliście bereits wissen - dass Clio R, S. Trophäe 220 EDC. Was haben wir beschlossen, es neben parken? Ganz nach dem Motto "entweder grob oder gar nicht" Wahl fiel auf… Clio V6. Ja! Ist es das, was Sie wollen, oder nicht, unsere Gene Trophy in einer der extremsten Version dieser städtischen Franzosen schauen nur sollte. sie kennen zu lernen. Geschichte Renault Clio V6 wirklich beginnt zu glimmen in 1980 roku, Wenn die Französisch die Welt heute legendären Modell Renault präsentiert 5 Turbo. "Verpackt" fünf etablierten ausschließlich um die Zustimmung der FIA zu erhalten, der Lage sein, es im Rennsport Rallye zu starten. präsentiert die 2001 der Clio V6 brauchen niemand Genehmigung. Das Ziel des Gebäudes dieses Fahrzeug war einfach – eine zivilisierte Version des Autos erstellen, die auf den Spuren in der Rennserie Clio Trophy Ausziehen, Das ist auch eine Fortsetzung des Kult Freitags Turbo. Es gelang. trotz, Clio V6, das zu einem großen Teil auf der Grundlage ihrer Grundversion, von außen hart, um es mit einem anderen Auto schief gehen. Überarbeitete und erweiterte Körper, schneiden zahlreiche gerippt und Lufteinlässe wurden geschaffen, die Leistung zu optimieren – es gibt kein Gramm oder schlägt einen leeren Wunsch, den Wettbewerb zu beeindrucken (was für den Wettbewerb?). Hier hat alles, was seine Verwendung. Zum Beispiel bieten die Lufteinlässe in der vorderen Stoßstange Frischluft zum Kühler vor der Vorderachse angeordnet, so, durch fest eingebaute Einheit die beste Kühlung zu sorgen. Im Gegenzug fahren die seitlichen Kerben während kühlen direkt den Motor, und bei Stillstand Hilfe besser reflektieren die aufgestaute Wärme. Genau! Was ist mit dem Motor? Dies ist die größte Torheit in der Französisch-Bombe. Aspirated ...
Unsere Autos Oldtimerbazar Wroclaw 12.06.2016

Unsere Autos Oldtimerbazar Wroclaw 12.06.2016

Bei Oldtimerbazar zeigte drei Autos aus unserem Angebot. Mercedes 230E mit 1988 roku, Jaguar XJ6 und Mercedes 300D. Alle Fahrzeuge können ohne Vorbereitung betrachtet werden, in diesem Zustand, in dem sie von uns gekauft. Danke für Ihren Besuch und fühlen Sie sich frei auf die nächste Ausgabe zu nennen ..,pl.
kolekcja włoskiego doktora

kolekcja włoskiego doktora

Mała kolekcja aut, którą oglądaliśmy w Salerno, prawie 2000 kilometrów w jedną stronę od Wrocławia. Samochody należą do 90-letniego doktora, który zdecydował się sprzedać kolekcję unikając trudnej sprawy spadkowej. Wspólnie z naszym przyjacielem z Włoch odkupiliśmy auta, trafił do nas fabrycznie nowy Ritmo, Porsche 911 GT3 oraz Ferrari...
Wizyta w salonie Auto Macchi

Wizyta w salonie Auto Macchi

Zdjęcia z wnętrza salonu, gdzie Heinz Macchi zgromadził większą część swojej kolekcji samochodów. 13’000 m2 tego niesamowitego obiektu kryło w swoim wnętrzu około 200 samochodów. Fabrycznie nowe Mazdy oraz niektóre inne samochody z tego obiektu trafiły za naszym pośrednictwem do Polski i kilku innych krajów Europy. Zatrzymany w czasie salon funkcjonował jako główny obiekt sieci “Auto Macchi” do początku lat 90-tych. Na starość obsesja właściciela w gromadzeniu samochodów doprowadziła do powolnego upadku jego biznesu. Założona przez Heinza firma funkcjonowała od lat 60-tych. Rzetelne podejście do klientów zapewniły szybki wzrost sprzedaży. Macchi uzyskał przedstawicielstwo takich marek jak British-Leyland, Mazda, Saab, Nissan. Wybudowano budzący podziw salon w Root o powierzchni 13’000 m2. W jego podziemiach znajdował się tor kartingowy, bar oraz kręgielnia. Dwa piętra oraz liczne wiaty gromadziły wystawę kilkuset aut. Jedno z pomieszczeń w podziemiach, zabezpieczone betonowymi drzwiami służyło za skarbiec i schron. Powstało wiele mniejszych serwisów sieci Auto Macchi rozrzuconych po całej Szwajcarii. Właściciel był obecny w swoich salonach cały czas. Miał bezpośredni kontakt z klientami, osobiście dokonując transakcji. W motoryzacyjnym świecie był znanym i szanowanym człowiekiem. Na ścianach salonu widoczne są jeszcze plakaty autorskich kampanii reklamowych nowych modeli Mazdy, Toyoty czy Nissana. Przypominają schyłek lat 80-tych, okres świetności salonu. Zgodnie z uzyskanymi od naszych znajomych informacjami do upadku przyczyniła się tragedia rodzinna, na zawsze odmieniła ona życie Heinza Macchi. Człowiek, który osiągnął sukces w swojej branży i zgromadził majątek warty miliony franków ostatnie cztery lata życia mieszkał we własnym salonie. Tonąc w długach, był pozbawiony środków do życia a jego obsesją było pilnowanie zgromadzonych samochodów. Er half Anwohnern, Einkaufen tun oder laden zum Abendessen nach Hause. Viele der Autos ...