If you speak English or German call Michael (+48) 791-515-905
and Alexander (+48) 698-848-416

For Italian call Carlo (+48) 732-893-015
info@classiccarspoland.com
Szwajcaria w czerwcu

Szwajcaria w czerwcu

Chociaż nie zawsze jest na to czas, na zdjęciach staramy się wam pokazać część miejsc, w których byliśmy. W zeszłym miesiącu odwiedziliśmy Szwajcarię dwa razy, udało się zdobyć 7 samochodów a kilka kolejnych jest w trakcie zakupu bezpośrednio od właścicieli. Na zdjęciach tym razem pokazujemy wam kolekcję muscle-carów z Lucerny i zbiór włoskiej motoryzacji zgromadzony w małej hali...
Ostatni transport samochodów w 2015

Ostatni transport samochodów w 2015

This is the last time this year. We remember the years of the 90th. Go to our cars, purchased directly from the owners during the recent departure. “Youngtimery” the only right state of preservation. Each of the original course of. In the pictures you can see them without any preparation, podczas drogi do...
Wizyta w salonie Auto Macchi

Wizyta w salonie Auto Macchi

Zdjęcia z wnętrza salonu, gdzie Heinz Macchi zgromadził większą część swojej kolekcji samochodów. 13’000 m2 tego niesamowitego obiektu kryło w swoim wnętrzu około 200 samochodów. Fabrycznie nowe Mazdy oraz niektóre inne samochody z tego obiektu trafiły za naszym pośrednictwem do Polski i kilku innych krajów Europy. Zatrzymany w czasie salon funkcjonował jako główny obiekt sieci “Auto Macchi” do początku lat 90-tych. Na starość obsesja właściciela w gromadzeniu samochodów doprowadziła do powolnego upadku jego biznesu. Założona przez Heinza firma funkcjonowała od lat 60-tych. Rzetelne podejście do klientów zapewniły szybki wzrost sprzedaży. Macchi uzyskał przedstawicielstwo takich marek jak British-Leyland, Mazda, Saab, Nissan. Wybudowano budzący podziw salon w Root o powierzchni 13’000 m2. W jego podziemiach znajdował się tor kartingowy, bar oraz kręgielnia. Dwa piętra oraz liczne wiaty gromadziły wystawę kilkuset aut. Jedno z pomieszczeń w podziemiach, zabezpieczone betonowymi drzwiami służyło za skarbiec i schron. Powstało wiele mniejszych serwisów sieci Auto Macchi rozrzuconych po całej Szwajcarii. Właściciel był obecny w swoich salonach cały czas. Miał bezpośredni kontakt z klientami, osobiście dokonując transakcji. W motoryzacyjnym świecie był znanym i szanowanym człowiekiem. Na ścianach salonu widoczne są jeszcze plakaty autorskich kampanii reklamowych nowych modeli Mazdy, Toyoty czy Nissana. Przypominają schyłek lat 80-tych, okres świetności salonu. Zgodnie z uzyskanymi od naszych znajomych informacjami do upadku przyczyniła się tragedia rodzinna, na zawsze odmieniła ona życie Heinza Macchi. Człowiek, który osiągnął sukces w swojej branży i zgromadził majątek warty miliony franków ostatnie cztery lata życia mieszkał we własnym salonie. Tonąc w długach, był pozbawiony środków do życia a jego obsesją było pilnowanie zgromadzonych samochodów. He helped local residents, doing shopping or invite home for dinner. Many of the cars ...
Our Renault Clio V6 in the test Autowizja.pl

Our Renault Clio V6 in the test Autowizja.pl

link to the article: http://autowizja.pl/2016/12/renault-clio-v6-vs-renault-clio-r-s-trophy-220-edc/ hero of the day today is Renault. Clio. Not one, and two… and not just any! The first zdążyliście already know - that Clio R, S. Trophy 220 EDC. What we decided to park next to it? According to the saying "either coarsely or not at all" choice fell on… Clio V6. Yes! Is that what you want, or not, our genes Trophy should look just in one of the most extreme version of this urban Frenchman. get to know them. History Renault Clio V6 starts to smolder really in 1980 roku, When the French presented the world today legendary model Renault 5 Turbo. "Packed" five established solely in order to obtain the approval of the FIA, to be able to start it in racing rally. presenting the 2001 the Clio V6 no one need any approval. The aim of the building this vehicle was simple – create a civilized version of the car taking off on the tracks in the racing series Clio Trophy, which is also a continuation of the cult Fridays turbo. It succeeded. Despite, Clio V6 that to a large extent based on its basic version, from the outside it hard to go wrong with any other car. Redesigned and expanded body, cut numerous ribbed and air intakes have been created to optimize performance – there is not a gram or kicks an empty desire to impress the competition (what competition?). Here, everything has its use. For example, the air intakes in the front bumper provide fresh air to the radiator located in front of the front axle so, by tightly built unit to provide the best cooling. In turn, the lateral notches while driving directly cool the engine, and when at a standstill help better reflect the accumulated heat. Exactly! What about the engine? This is the greatest folly in the French bomb. Aspirated ...
visit MOTOSS.PL

visit MOTOSS.PL

Enjoy reading and thank you for visiting! http://motoss.pl/artykuly-motoryzacyjne/klasykagatunku-pl/
Loading on Lake Lugano,pl

Loading on Lake Lugano,pl

Poszukiwania samochodów dobiegły końca. Zamówiona lora podjechała z samego rana na postój przy malowniczym jeziorze Lugano. Wraca z nami 8 Car: BMW 750iL, Mercedes E 280, BMW 320i e3o, Mercedes E50 AMG, Alpina B10 Allrad, Mercedes 500SL, Audi 100 2.8, Mercedes 300CE...
charytatywny zlot “Klasyki Dzieciom”

charytatywny zlot “Klasyki Dzieciom”

To nie był zwyczajny zlot ale coś zupełnie nowego. Po dorzuceniu się na zbiórkę otrzymywałeś bilet, uprawniający do przejażdżki dowolnie wybranym klasykiem. Ta idea nam się tak spodobała że postanowiliśmy wspomóc organizatorów i przygotować nagrody dla trzech uczestników zlotu. Udostępniliśmy 5 samochodów, które praktycznie cały czas jeździły. Pozytywna atmosfera towarzyszyła nam przez cały dzień a pogoda...
Autohandel marzeń

Autohandel marzeń

Dowiedzieliśmy się że jeden z handlarzy w okolicach Zurychu przejmuje ciekawy zbiór samochodów od kolekcjonera z Genewy. Na drugi dzień po dostawie samochodów na plac pojawiliśmy się jako pierwsi w celu złożenia ofert. Among the cars they were: E 500 Limited 86,000 km (one 18 units sold in Switzerland), SL 60 AMG 61,000 km (1 630 pcs), BMW 540 E39 65,000 km, BMW 850 CSi M-Sport Individual, Mercedes 560 SEC 68,000 km, Mercedes 600SE v12 24,000 km, Mercedes CL 500 w215 58,000 km After long negotiations we were able to redeem 560 SEC oraz w140-tkę. Reszta samochodów trafiła w ręce Elite Garage, dysponującego największą kolekcją samochodów klasycznych na terenie Szwajcarii. Oczekiwane przez sprzedającego kwoty były wysokie ale adekwatne do stanu, przebiegu oraz szwajcarskiego pochodzenia wozów. Musieliśmy jednak zrezygnować z zakupu pozostałych aut, dochodząc do wniosku, that buyers would find in Poland issued by our price as too ...
kolekcja włoskiego doktora

kolekcja włoskiego doktora

Mała kolekcja aut, którą oglądaliśmy w Salerno, prawie 2000 kilometrów w jedną stronę od Wrocławia. Samochody należą do 90-letniego doktora, który zdecydował się sprzedać kolekcję unikając trudnej sprawy spadkowej. Wspólnie z naszym przyjacielem z Włoch odkupiliśmy auta, trafił do nas fabrycznie nowy Ritmo, Porsche 911 GT3 oraz Ferrari...