If you speak English or German call Michael (+48) 791-515-905
and Alexander (+48) 698-848-416

For Italian call Carlo (+48) 732-893-015
info@classiccarspoland.com
nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

Nasze samochody można oglądać w dniach 25-26 kwietnia na warszawskiej Pradze podczas imprezy MotoSfera Classic. We thank the organizers for the invitation! There were a lot of interesting and unique cars. Oby więcej takich imprez w naszym kraju Jeden z wystawionych przez nas samochodów, Mercedes 500SL z 1993 roku dostał nagrodę na “najładnejszego youngtimera”....
Mercedesy SL R129

Mercedesy SL R129

Cztery aktualnie dostępne na sprzedaż Mercedesy R129. Which you choose? 300 SL-24 Almandinrot / 500SL Malachitgrün / 600SL Astralsilber / 300SL-24...
visit MOTOSS.PL

visit MOTOSS.PL

Enjoy reading and thank you for visiting! http://motoss.pl/artykuly-motoryzacyjne/klasykagatunku-pl/
Ostatni transport samochodów w 2015

Ostatni transport samochodów w 2015

This is the last time this year. We remember the years of the 90th. Go to our cars, purchased directly from the owners during the recent departure. “Youngtimery” the only right state of preservation. Each of the original course of. In the pictures you can see them without any preparation, podczas drogi do...
Autohandel marzeń

Autohandel marzeń

Dowiedzieliśmy się że jeden z handlarzy w okolicach Zurychu przejmuje ciekawy zbiór samochodów od kolekcjonera z Genewy. Na drugi dzień po dostawie samochodów na plac pojawiliśmy się jako pierwsi w celu złożenia ofert. Among the cars they were: E 500 Limited 86,000 km (one 18 units sold in Switzerland), SL 60 AMG 61,000 km (1 630 pcs), BMW 540 E39 65,000 km, BMW 850 CSi M-Sport Individual, Mercedes 560 SEC 68,000 km, Mercedes 600SE v12 24,000 km, Mercedes CL 500 w215 58,000 km After long negotiations we were able to redeem 560 SEC oraz w140-tkę. Reszta samochodów trafiła w ręce Elite Garage, dysponującego największą kolekcją samochodów klasycznych na terenie Szwajcarii. Oczekiwane przez sprzedającego kwoty były wysokie ale adekwatne do stanu, przebiegu oraz szwajcarskiego pochodzenia wozów. Musieliśmy jednak zrezygnować z zakupu pozostałych aut, dochodząc do wniosku, that buyers would find in Poland issued by our price as too ...
Loading on Lake Lugano,pl

Loading on Lake Lugano,pl

Poszukiwania samochodów dobiegły końca. Zamówiona lora podjechała z samego rana na postój przy malowniczym jeziorze Lugano. Wraca z nami 8 Car: BMW 750iL, Mercedes E 280, BMW 320i e3o, Mercedes E50 AMG, Alpina B10 Allrad, Mercedes 500SL, Audi 100 2.8, Mercedes 300CE...
Wizyta w salonie Auto Macchi

Wizyta w salonie Auto Macchi

Zdjęcia z wnętrza salonu, gdzie Heinz Macchi zgromadził większą część swojej kolekcji samochodów. 13’000 m2 tego niesamowitego obiektu kryło w swoim wnętrzu około 200 samochodów. Fabrycznie nowe Mazdy oraz niektóre inne samochody z tego obiektu trafiły za naszym pośrednictwem do Polski i kilku innych krajów Europy. Zatrzymany w czasie salon funkcjonował jako główny obiekt sieci “Auto Macchi” do początku lat 90-tych. Na starość obsesja właściciela w gromadzeniu samochodów doprowadziła do powolnego upadku jego biznesu. Założona przez Heinza firma funkcjonowała od lat 60-tych. Rzetelne podejście do klientów zapewniły szybki wzrost sprzedaży. Macchi uzyskał przedstawicielstwo takich marek jak British-Leyland, Mazda, Saab, Nissan. Wybudowano budzący podziw salon w Root o powierzchni 13’000 m2. W jego podziemiach znajdował się tor kartingowy, bar oraz kręgielnia. Dwa piętra oraz liczne wiaty gromadziły wystawę kilkuset aut. Jedno z pomieszczeń w podziemiach, zabezpieczone betonowymi drzwiami służyło za skarbiec i schron. Powstało wiele mniejszych serwisów sieci Auto Macchi rozrzuconych po całej Szwajcarii. Właściciel był obecny w swoich salonach cały czas. Miał bezpośredni kontakt z klientami, osobiście dokonując transakcji. W motoryzacyjnym świecie był znanym i szanowanym człowiekiem. Na ścianach salonu widoczne są jeszcze plakaty autorskich kampanii reklamowych nowych modeli Mazdy, Toyoty czy Nissana. Przypominają schyłek lat 80-tych, okres świetności salonu. Zgodnie z uzyskanymi od naszych znajomych informacjami do upadku przyczyniła się tragedia rodzinna, na zawsze odmieniła ona życie Heinza Macchi. Człowiek, który osiągnął sukces w swojej branży i zgromadził majątek warty miliony franków ostatnie cztery lata życia mieszkał we własnym salonie. Tonąc w długach, był pozbawiony środków do życia a jego obsesją było pilnowanie zgromadzonych samochodów. He helped local residents, doing shopping or invite home for dinner. Many of the cars ...
Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Przywożąc do kraju fabrycznie nowe japończyki z lat 80-tych nie mogliśmy się nie spodziewać zainteresowania ze strony prawdopodobnie najbardziej znanego bloga o motoryzacji czyli Złomnika. We invite you to read the full article on Złomnik.pl: ...