Michał +48 791 515 905 Aleksander +48 698 848 416 info@klasykagatunku.pl
Mercedesy SL R129

Mercedesy SL R129

Cztery aktualnie dostępne na sprzedaż Mercedesy R129. Którego wybierasz ? 300SL-24 Almandinrot / 500SL Malachitgrün / 600SL Astralsilber / 300SL-24...
charytatywny zlot „Klasyki Dzieciom”

charytatywny zlot „Klasyki Dzieciom”

To nie był zwyczajny zlot ale coś zupełnie nowego. Po dorzuceniu się na zbiórkę otrzymywałeś bilet, uprawniający do przejażdżki dowolnie wybranym klasykiem. Ta idea nam się tak spodobała że postanowiliśmy wspomóc organizatorów i przygotować nagrody dla trzech uczestników zlotu. Udostępniliśmy 5 samochodów, które praktycznie cały czas jeździły. Pozytywna atmosfera towarzyszyła nam przez cały dzień a pogoda...
Pokaz samochodów w Sky Tower dla Lions Bank

Pokaz samochodów w Sky Tower dla Lions Bank

Nasze samochody uczestniczyły w prestiżowym spotkaniu dotyczącym inwestycji w samochody klasyczne, zorganizowanym przez Lions Bank. Ten bank niedawno wprowadził na polskim rynku ofertę o nazwie „Classic Car Portfolio”, która umożliwia ulokowanie kapitału i doradztwo w zbudowaniu kolekcji z najlepiej zachowanych egzemplarzy. Zdjęcia z imprezy dzięki uprzejmości „RS Motorsport fotografia...
Nasze samochody na Oldtimerbazar we Wrocławiu 12.06.2016

Nasze samochody na Oldtimerbazar we Wrocławiu 12.06.2016

Na Oldtimerbazar pokazaliśmy trzy samochody z naszej oferty. Mercedesa 230E z 1988 roku, Jaguara XJ6 oraz Mercedesa 300D. Wszystkie auta można było obejrzeć bez przygotowania, w takim stanie, w jakim zostały przez nas kupione. Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy do rozmowy na kolejnej edycji...
Klasyka Gatunku na MotoClassic Wrocław 2015

Klasyka Gatunku na MotoClassic Wrocław 2015

Na tegorocznej edycji MotoClassic wystawiliśmy łącznie 14 samochodów. Zaprezentowane przez nas auta pochodziły z lat 1979-1994 zaliczając się do kategorii młodych klasyków (youngtimerów). Największym zainteresowaniem cieszyły się „nowe” Mercedesy 190D z przebiegami 3,500 km oraz 6,000...
nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

link do artykułu: http://autowizja.pl/2016/12/renault-clio-v6-vs-renault-clio-r-s-trophy-220-edc/ Bohaterem dzisiejszego dnia jest Renault. Clio. Nie jeden, a dwa… i to nie byle jakie! Pierwsze z nich zdążyliście już poznać – to Clio R.S. Trophy 220 EDC. Co takiego postanowiliśmy obok niego zaparkować? Zgodnie z powiedzeniem „albo grubo albo wcale” wybór padł na… Clio V6. Tak! Czy tego chcecie, czy nie, genów naszego Trophy należy szukać właśnie w jednej z najbardziej ekstremalnych wersji tego miejskiego francuza. Poznajmy je. Historia Renault Clio V6 zaczyna się tlić tak naprawdę w 1980 roku, kiedy francuzi zaprezentowali światu legendarny dziś model Renault 5 Turbo. „Napakowana” piątka powstała wyłącznie w celu otrzymania homologacji FIA, by móc wystartować nią w wyścigach rajdowych. Prezentując w 2001 roku Clio V6 nikt już nie potrzebował żadnej homologacji. Cel przyświecający budowaniu tego pojazdu był prosty – stworzyć cywilizowaną wersję auta startującego na torach w serii wyścigów Clio Trophy, będącą jednocześnie kontynuacją kultowej piątki turbo. To się udało. Mimo, że Clio V6 w dużym stopniu bazuje na swojej podstawowej wersji, to z zewnątrz ciężko pomylić je z jakimkolwiek innym autem. Przeprojektowane i poszerzone nadwozie, pocięte licznymi przetłoczeniami i wlotami powietrza zostało stworzone pod kątem optymalizacji osiągów – nie ma tu ani grama szpanu czy chęci pustego zaimponowania konkurencji (jakiej konkurencji?). Tutaj wszystko ma swoje zastosowanie. Na przykład wloty powietrza umieszczone w przednim zderzaku zapewniają dopływ świeżego powietrza do chłodnicy umieszczonej przed przednią osią tak, by szczelnie zabudowanej jednostce zapewnić jak najlepsze chłodzenie. Z kolei boczne wycięcia podczas jazdy bezpośrednio chłodzą silnik, a w czasie postoju pomagają lepiej oddać nagromadzone ciepło. No właśnie! Co z tym silnikiem? To jest największe szaleństwo w tej francuskiej bombie. Wolnossąca,...