Michał +48 791 515 905 Aleksander +48 698 848 416 info@klasykagatunku.pl
Wizyta MOTOSS.PL

Wizyta MOTOSS.PL

Zapraszamy do lektury i dziękujemy za odwiedziny ! http://motoss.pl/artykuly-motoryzacyjne/klasykagatunku-pl/
Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Przywożąc do kraju fabrycznie nowe japończyki z lat 80-tych nie mogliśmy się nie spodziewać zainteresowania ze strony prawdopodobnie najbardziej znanego bloga o motoryzacji czyli Złomnika. Zapraszamy do poczytania pełnego artykułu na Złomnik.pl:...
Mercedesy SL R129

Mercedesy SL R129

Cztery aktualnie dostępne na sprzedaż Mercedesy R129. Którego wybierasz ? 300SL-24 Almandinrot / 500SL Malachitgrün / 600SL Astralsilber / 300SL-24...
Ostatni transport samochodów w 2015

Ostatni transport samochodów w 2015

To już ostatni raz w tym roku. Wspominamy lata 90-te. Jadą do nas samochody, zakupione bezpośrednio od właścicieli podczas ostatniego wyjazdu. „Youngtimery” w jedynym słusznym stanie zachowania. Każdy z oryginalnym przebiegiem. Na zdjęciach możecie je zobaczyć bez żadnego przygotowania, podczas drogi do...
nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

Nasze samochody można oglądać w dniach 25-26 kwietnia na warszawskiej Pradze podczas imprezy MotoSfera Classic. Dziękujemy organizatorom za zaproszenie ! Pojawiło się sporo ciekawych i unikatowych samochodów. Oby więcej takich imprez w naszym kraju Jeden z wystawionych przez nas samochodów, Mercedes 500SL z 1993 roku dostał nagrodę na „najładnejszego youngtimera”....
nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

link do artykułu: http://autowizja.pl/2016/12/renault-clio-v6-vs-renault-clio-r-s-trophy-220-edc/ Bohaterem dzisiejszego dnia jest Renault. Clio. Nie jeden, a dwa… i to nie byle jakie! Pierwsze z nich zdążyliście już poznać – to Clio R.S. Trophy 220 EDC. Co takiego postanowiliśmy obok niego zaparkować? Zgodnie z powiedzeniem „albo grubo albo wcale” wybór padł na… Clio V6. Tak! Czy tego chcecie, czy nie, genów naszego Trophy należy szukać właśnie w jednej z najbardziej ekstremalnych wersji tego miejskiego francuza. Poznajmy je. Historia Renault Clio V6 zaczyna się tlić tak naprawdę w 1980 roku, kiedy francuzi zaprezentowali światu legendarny dziś model Renault 5 Turbo. „Napakowana” piątka powstała wyłącznie w celu otrzymania homologacji FIA, by móc wystartować nią w wyścigach rajdowych. Prezentując w 2001 roku Clio V6 nikt już nie potrzebował żadnej homologacji. Cel przyświecający budowaniu tego pojazdu był prosty – stworzyć cywilizowaną wersję auta startującego na torach w serii wyścigów Clio Trophy, będącą jednocześnie kontynuacją kultowej piątki turbo. To się udało. Mimo, że Clio V6 w dużym stopniu bazuje na swojej podstawowej wersji, to z zewnątrz ciężko pomylić je z jakimkolwiek innym autem. Przeprojektowane i poszerzone nadwozie, pocięte licznymi przetłoczeniami i wlotami powietrza zostało stworzone pod kątem optymalizacji osiągów – nie ma tu ani grama szpanu czy chęci pustego zaimponowania konkurencji (jakiej konkurencji?). Tutaj wszystko ma swoje zastosowanie. Na przykład wloty powietrza umieszczone w przednim zderzaku zapewniają dopływ świeżego powietrza do chłodnicy umieszczonej przed przednią osią tak, by szczelnie zabudowanej jednostce zapewnić jak najlepsze chłodzenie. Z kolei boczne wycięcia podczas jazdy bezpośrednio chłodzą silnik, a w czasie postoju pomagają lepiej oddać nagromadzone ciepło. No właśnie! Co z tym silnikiem? To jest największe szaleństwo w tej francuskiej bombie. Wolnossąca,...
Autohandel marzeń

Autohandel marzeń

Dowiedzieliśmy się że jeden z handlarzy w okolicach Zurychu przejmuje ciekawy zbiór samochodów od kolekcjonera z Genewy. Na drugi dzień po dostawie samochodów na plac pojawiliśmy się jako pierwsi w celu złożenia ofert. Wśród samochodów znalazły się: E 500 Limited 86,000 km (jedna z 18 sztuk sprzedanych w Szwajcarii), SL 60 AMG 61,000 km (1 z 630 szt), BMW 540 E39 65,000 km, BMW 850 CSi M-Sport Individual, Mercedes 560 SEC 68,000 km, Mercedes 600SE v12 24,000 km, Mercedes CL 500 w215 58,000 km Po długich negocjacjach udało nam się odkupić 560 SEC oraz w140-tkę. Reszta samochodów trafiła w ręce Elite Garage, dysponującego największą kolekcją samochodów klasycznych na terenie Szwajcarii. Oczekiwane przez sprzedającego kwoty były wysokie ale adekwatne do stanu, przebiegu oraz szwajcarskiego pochodzenia wozów. Musieliśmy jednak zrezygnować z zakupu pozostałych aut, dochodząc do wniosku, że kupujący w Polsce uznaliby wystawione przez nas ceny jako zbyt...