Michał +48 791 515 905 Aleksander +48 698 848 416 info@klasykagatunku.pl
Felgi po renowacji – styczeń 2017

Felgi po renowacji – styczeń 2017

Trzy komplety felg z naszego zbioru wróciły do nas z renowacji, na razie nie mamy pomysłu do jakich samochodów je założyć, więc może komuś z was się przydadzą. BBS VW 6Jx15H2 rozstaw śrub: 4×100 średnica: 15 cali szerokość felgi: 6 cali ET 35 rok produkcji: 1992 Przykładowe zastosowanie: VW Golf/ Jetta/ Golf MK1 Cabriolet – CENA: 1800 PLN Mercedes Remotec B for Oettinger 7,5Jx16H2 rozstaw śrub: 5×112 średnica: 16 cali szerokość felgi: 7,5 cala ET 30 rok produkcji: 1991 Przykładowe zastosowanie: Mercedes w201/w124 – CENA: 3200 PLN BBS RS 222 7Jx15H2 rozstaw śrub: 5×112 średnica: 15 cali ET35 rok produkcji: 06.1990 płaska śruba centralna na przód, szeroka na tył Przykładowe zastosowanie: Mercedes w201/w124 – CENA: 6200 PLN Felgi bez śladów naprawy, spawania, prostowania czy zatajonych wad. Kompletne z nowymi wentylami, gotowe do montażu. Po renowacji w wykonaniu Polerowanie-Felg.pl Michał 791-515-905 / Aleksander 698-848-416 /...
Pokaz samochodów w Sky Tower dla Lions Bank

Pokaz samochodów w Sky Tower dla Lions Bank

Nasze samochody uczestniczyły w prestiżowym spotkaniu dotyczącym inwestycji w samochody klasyczne, zorganizowanym przez Lions Bank. Ten bank niedawno wprowadził na polskim rynku ofertę o nazwie „Classic Car Portfolio”, która umożliwia ulokowanie kapitału i doradztwo w zbudowaniu kolekcji z najlepiej zachowanych egzemplarzy. Zdjęcia z imprezy dzięki uprzejmości „RS Motorsport fotografia...
Autohandel marzeń

Autohandel marzeń

Dowiedzieliśmy się że jeden z handlarzy w okolicach Zurychu przejmuje ciekawy zbiór samochodów od kolekcjonera z Genewy. Na drugi dzień po dostawie samochodów na plac pojawiliśmy się jako pierwsi w celu złożenia ofert. Wśród samochodów znalazły się: E 500 Limited 86,000 km (jedna z 18 sztuk sprzedanych w Szwajcarii), SL 60 AMG 61,000 km (1 z 630 szt), BMW 540 E39 65,000 km, BMW 850 CSi M-Sport Individual, Mercedes 560 SEC 68,000 km, Mercedes 600SE v12 24,000 km, Mercedes CL 500 w215 58,000 km Po długich negocjacjach udało nam się odkupić 560 SEC oraz w140-tkę. Reszta samochodów trafiła w ręce Elite Garage, dysponującego największą kolekcją samochodów klasycznych na terenie Szwajcarii. Oczekiwane przez sprzedającego kwoty były wysokie ale adekwatne do stanu, przebiegu oraz szwajcarskiego pochodzenia wozów. Musieliśmy jednak zrezygnować z zakupu pozostałych aut, dochodząc do wniosku, że kupujący w Polsce uznaliby wystawione przez nas ceny jako zbyt...
Szwajcaria w czerwcu

Szwajcaria w czerwcu

Chociaż nie zawsze jest na to czas, na zdjęciach staramy się wam pokazać część miejsc, w których byliśmy. W zeszłym miesiącu odwiedziliśmy Szwajcarię dwa razy, udało się zdobyć 7 samochodów a kilka kolejnych jest w trakcie zakupu bezpośrednio od właścicieli. Na zdjęciach tym razem pokazujemy wam kolekcję muscle-carów z Lucerny i zbiór włoskiej motoryzacji zgromadzony w małej hali...
Załadunek nad jeziorem Lugano

Załadunek nad jeziorem Lugano

Poszukiwania samochodów dobiegły końca. Zamówiona lora podjechała z samego rana na postój przy malowniczym jeziorze Lugano. Wraca z nami 8 samochodów : BMW 750il, Mercedes E 280, BMW 320i e3o, Mercedes E50 AMG, Alpina B10 Allrad, Mercedes 500SL, Audi 100 2.8, Mercedes 300CE...
Wizyta MOTOSS.PL

Wizyta MOTOSS.PL

Zapraszamy do lektury i dziękujemy za odwiedziny ! http://motoss.pl/artykuly-motoryzacyjne/klasykagatunku-pl/
charytatywny zlot „Klasyki Dzieciom”

charytatywny zlot „Klasyki Dzieciom”

To nie był zwyczajny zlot ale coś zupełnie nowego. Po dorzuceniu się na zbiórkę otrzymywałeś bilet, uprawniający do przejażdżki dowolnie wybranym klasykiem. Ta idea nam się tak spodobała że postanowiliśmy wspomóc organizatorów i przygotować nagrody dla trzech uczestników zlotu. Udostępniliśmy 5 samochodów, które praktycznie cały czas jeździły. Pozytywna atmosfera towarzyszyła nam przez cały dzień a pogoda...
nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

link do artykułu: http://autowizja.pl/2016/12/renault-clio-v6-vs-renault-clio-r-s-trophy-220-edc/ Bohaterem dzisiejszego dnia jest Renault. Clio. Nie jeden, a dwa… i to nie byle jakie! Pierwsze z nich zdążyliście już poznać – to Clio R.S. Trophy 220 EDC. Co takiego postanowiliśmy obok niego zaparkować? Zgodnie z powiedzeniem „albo grubo albo wcale” wybór padł na… Clio V6. Tak! Czy tego chcecie, czy nie, genów naszego Trophy należy szukać właśnie w jednej z najbardziej ekstremalnych wersji tego miejskiego francuza. Poznajmy je. Historia Renault Clio V6 zaczyna się tlić tak naprawdę w 1980 roku, kiedy francuzi zaprezentowali światu legendarny dziś model Renault 5 Turbo. „Napakowana” piątka powstała wyłącznie w celu otrzymania homologacji FIA, by móc wystartować nią w wyścigach rajdowych. Prezentując w 2001 roku Clio V6 nikt już nie potrzebował żadnej homologacji. Cel przyświecający budowaniu tego pojazdu był prosty – stworzyć cywilizowaną wersję auta startującego na torach w serii wyścigów Clio Trophy, będącą jednocześnie kontynuacją kultowej piątki turbo. To się udało. Mimo, że Clio V6 w dużym stopniu bazuje na swojej podstawowej wersji, to z zewnątrz ciężko pomylić je z jakimkolwiek innym autem. Przeprojektowane i poszerzone nadwozie, pocięte licznymi przetłoczeniami i wlotami powietrza zostało stworzone pod kątem optymalizacji osiągów – nie ma tu ani grama szpanu czy chęci pustego zaimponowania konkurencji (jakiej konkurencji?). Tutaj wszystko ma swoje zastosowanie. Na przykład wloty powietrza umieszczone w przednim zderzaku zapewniają dopływ świeżego powietrza do chłodnicy umieszczonej przed przednią osią tak, by szczelnie zabudowanej jednostce zapewnić jak najlepsze chłodzenie. Z kolei boczne wycięcia podczas jazdy bezpośrednio chłodzą silnik, a w czasie postoju pomagają lepiej oddać nagromadzone ciepło. No właśnie! Co z tym silnikiem? To jest największe szaleństwo w tej francuskiej bombie. Wolnossąca,...