Michał +48 791 515 905 Aleksander +48 698 848 416 info@klasykagatunku.pl
Wizyta MOTOSS.PL

Wizyta MOTOSS.PL

Zapraszamy do lektury i dziękujemy za odwiedziny ! http://motoss.pl/artykuly-motoryzacyjne/klasykagatunku-pl/
Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Wizyta Złomnik.pl czyli wyprzedaż rocznika 1986

Przywożąc do kraju fabrycznie nowe japończyki z lat 80-tych nie mogliśmy się nie spodziewać zainteresowania ze strony prawdopodobnie najbardziej znanego bloga o motoryzacji czyli Złomnika. Zapraszamy do poczytania pełnego artykułu na Złomnik.pl:...
Autohandel marzeń

Autohandel marzeń

Dowiedzieliśmy się że jeden z handlarzy w okolicach Zurychu przejmuje ciekawy zbiór samochodów od kolekcjonera z Genewy. Na drugi dzień po dostawie samochodów na plac pojawiliśmy się jako pierwsi w celu złożenia ofert. Wśród samochodów znalazły się: E 500 Limited 86,000 km (jedna z 18 sztuk sprzedanych w Szwajcarii), SL 60 AMG 61,000 km (1 z 630 szt), BMW 540 E39 65,000 km, BMW 850 CSi M-Sport Individual, Mercedes 560 SEC 68,000 km, Mercedes 600SE v12 24,000 km, Mercedes CL 500 w215 58,000 km Po długich negocjacjach udało nam się odkupić 560 SEC oraz w140-tkę. Reszta samochodów trafiła w ręce Elite Garage, dysponującego największą kolekcją samochodów klasycznych na terenie Szwajcarii. Oczekiwane przez sprzedającego kwoty były wysokie ale adekwatne do stanu, przebiegu oraz szwajcarskiego pochodzenia wozów. Musieliśmy jednak zrezygnować z zakupu pozostałych aut, dochodząc do wniosku, że kupujący w Polsce uznaliby wystawione przez nas ceny jako zbyt...
nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

link do artykułu: http://autowizja.pl/2016/12/renault-clio-v6-vs-renault-clio-r-s-trophy-220-edc/ Bohaterem dzisiejszego dnia jest Renault. Clio. Nie jeden, a dwa… i to nie byle jakie! Pierwsze z nich zdążyliście już poznać – to Clio R.S. Trophy 220 EDC. Co takiego postanowiliśmy obok niego zaparkować? Zgodnie z powiedzeniem „albo grubo albo wcale” wybór padł na… Clio V6. Tak! Czy tego chcecie, czy nie, genów naszego Trophy należy szukać właśnie w jednej z najbardziej ekstremalnych wersji tego miejskiego francuza. Poznajmy je. Historia Renault Clio V6 zaczyna się tlić tak naprawdę w 1980 roku, kiedy francuzi zaprezentowali światu legendarny dziś model Renault 5 Turbo. „Napakowana” piątka powstała wyłącznie w celu otrzymania homologacji FIA, by móc wystartować nią w wyścigach rajdowych. Prezentując w 2001 roku Clio V6 nikt już nie potrzebował żadnej homologacji. Cel przyświecający budowaniu tego pojazdu był prosty – stworzyć cywilizowaną wersję auta startującego na torach w serii wyścigów Clio Trophy, będącą jednocześnie kontynuacją kultowej piątki turbo. To się udało. Mimo, że Clio V6 w dużym stopniu bazuje na swojej podstawowej wersji, to z zewnątrz ciężko pomylić je z jakimkolwiek innym autem. Przeprojektowane i poszerzone nadwozie, pocięte licznymi przetłoczeniami i wlotami powietrza zostało stworzone pod kątem optymalizacji osiągów – nie ma tu ani grama szpanu czy chęci pustego zaimponowania konkurencji (jakiej konkurencji?). Tutaj wszystko ma swoje zastosowanie. Na przykład wloty powietrza umieszczone w przednim zderzaku zapewniają dopływ świeżego powietrza do chłodnicy umieszczonej przed przednią osią tak, by szczelnie zabudowanej jednostce zapewnić jak najlepsze chłodzenie. Z kolei boczne wycięcia podczas jazdy bezpośrednio chłodzą silnik, a w czasie postoju pomagają lepiej oddać nagromadzone ciepło. No właśnie! Co z tym silnikiem? To jest największe szaleństwo w tej francuskiej bombie. Wolnossąca,...
nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

Nasze samochody można oglądać w dniach 25-26 kwietnia na warszawskiej Pradze podczas imprezy MotoSfera Classic. Dziękujemy organizatorom za zaproszenie ! Pojawiło się sporo ciekawych i unikatowych samochodów. Oby więcej takich imprez w naszym kraju Jeden z wystawionych przez nas samochodów, Mercedes 500SL z 1993 roku dostał nagrodę na „najładnejszego youngtimera”....