Michał +48 791 515 905 Aleksander +48 698 848 416 info@klasykagatunku.pl
Felgi po renowacji – styczeń 2017

Felgi po renowacji – styczeń 2017

Trzy komplety felg z naszego zbioru wróciły do nas z renowacji, na razie nie mamy pomysłu do jakich samochodów je założyć, więc może komuś z was się przydadzą. BBS VW 6Jx15H2 rozstaw śrub: 4×100 średnica: 15 cali szerokość felgi: 6 cali ET 35 rok produkcji: 1992 Przykładowe zastosowanie: VW Golf/ Jetta/ Golf MK1 Cabriolet – CENA: 1800 PLN Mercedes Remotec B for Oettinger 7,5Jx16H2 rozstaw śrub: 5×112 średnica: 16 cali szerokość felgi: 7,5 cala ET 30 rok produkcji: 1991 Przykładowe zastosowanie: Mercedes w201/w124 – CENA: 3200 PLN BBS RS 222 7Jx15H2 rozstaw śrub: 5×112 średnica: 15 cali ET35 rok produkcji: 06.1990 płaska śruba centralna na przód, szeroka na tył Przykładowe zastosowanie: Mercedes w201/w124 – CENA: 6200 PLN Felgi bez śladów naprawy, spawania, prostowania czy zatajonych wad. Kompletne z nowymi wentylami, gotowe do montażu. Po renowacji w wykonaniu Polerowanie-Felg.pl Michał 791-515-905 / Aleksander 698-848-416 /...
kolekcja włoskiego doktora

kolekcja włoskiego doktora

Mała kolekcja aut, którą oglądaliśmy w Salerno, prawie 2000 kilometrów w jedną stronę od Wrocławia. Samochody należą do 90-letniego doktora, który zdecydował się sprzedać kolekcję unikając trudnej sprawy spadkowej. Wspólnie z naszym przyjacielem z Włoch odkupiliśmy auta, trafił do nas fabrycznie nowy Ritmo, Porsche 911 GT3 oraz Ferrari...
nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

nasze Renault Clio V6 w teście Autowizja.pl

link do artykułu: http://autowizja.pl/2016/12/renault-clio-v6-vs-renault-clio-r-s-trophy-220-edc/ Bohaterem dzisiejszego dnia jest Renault. Clio. Nie jeden, a dwa… i to nie byle jakie! Pierwsze z nich zdążyliście już poznać – to Clio R.S. Trophy 220 EDC. Co takiego postanowiliśmy obok niego zaparkować? Zgodnie z powiedzeniem „albo grubo albo wcale” wybór padł na… Clio V6. Tak! Czy tego chcecie, czy nie, genów naszego Trophy należy szukać właśnie w jednej z najbardziej ekstremalnych wersji tego miejskiego francuza. Poznajmy je. Historia Renault Clio V6 zaczyna się tlić tak naprawdę w 1980 roku, kiedy francuzi zaprezentowali światu legendarny dziś model Renault 5 Turbo. „Napakowana” piątka powstała wyłącznie w celu otrzymania homologacji FIA, by móc wystartować nią w wyścigach rajdowych. Prezentując w 2001 roku Clio V6 nikt już nie potrzebował żadnej homologacji. Cel przyświecający budowaniu tego pojazdu był prosty – stworzyć cywilizowaną wersję auta startującego na torach w serii wyścigów Clio Trophy, będącą jednocześnie kontynuacją kultowej piątki turbo. To się udało. Mimo, że Clio V6 w dużym stopniu bazuje na swojej podstawowej wersji, to z zewnątrz ciężko pomylić je z jakimkolwiek innym autem. Przeprojektowane i poszerzone nadwozie, pocięte licznymi przetłoczeniami i wlotami powietrza zostało stworzone pod kątem optymalizacji osiągów – nie ma tu ani grama szpanu czy chęci pustego zaimponowania konkurencji (jakiej konkurencji?). Tutaj wszystko ma swoje zastosowanie. Na przykład wloty powietrza umieszczone w przednim zderzaku zapewniają dopływ świeżego powietrza do chłodnicy umieszczonej przed przednią osią tak, by szczelnie zabudowanej jednostce zapewnić jak najlepsze chłodzenie. Z kolei boczne wycięcia podczas jazdy bezpośrednio chłodzą silnik, a w czasie postoju pomagają lepiej oddać nagromadzone ciepło. No właśnie! Co z tym silnikiem? To jest największe szaleństwo w tej francuskiej bombie. Wolnossąca,...
Wizyta MOTOSS.PL

Wizyta MOTOSS.PL

Zapraszamy do lektury i dziękujemy za odwiedziny ! http://motoss.pl/artykuly-motoryzacyjne/klasykagatunku-pl/
nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

nasze samochody na Moto Sfera Classic 2015

Nasze samochody można oglądać w dniach 25-26 kwietnia na warszawskiej Pradze podczas imprezy MotoSfera Classic. Dziękujemy organizatorom za zaproszenie ! Pojawiło się sporo ciekawych i unikatowych samochodów. Oby więcej takich imprez w naszym kraju Jeden z wystawionych przez nas samochodów, Mercedes 500SL z 1993 roku dostał nagrodę na „najładnejszego youngtimera”....
Załadunek nad jeziorem Lugano

Załadunek nad jeziorem Lugano

Poszukiwania samochodów dobiegły końca. Zamówiona lora podjechała z samego rana na postój przy malowniczym jeziorze Lugano. Wraca z nami 8 samochodów : BMW 750il, Mercedes E 280, BMW 320i e3o, Mercedes E50 AMG, Alpina B10 Allrad, Mercedes 500SL, Audi 100 2.8, Mercedes 300CE...